Samorząd inwestuje

DI
opublikowano: 28-08-2009, 00:00

Promocja i dobry wizerunek — rzecz bezcenna. Z takiego założenia wyszli włodarze miasta położonego na północnym wschodzie kraju. Dlatego szukają firm, które przeprowadzą w mediach elektronicznych i prasie kampanię promocyjną Białegostoku. Wartość zamówienia, podzielonego na cztery części, oszacowano na 2,3 mln zł netto. Przetarg jest otwarty, a o wyborze usługodawców zdecydują dwa czynniki: cena (waga 50) oraz ocena linii kreacyjnej (waga 50).

7 X

Tego dnia mija termin złożenia i otwarcia ofert.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy