Samsung sięga po Inspektora Gadżeta

DI, businessinsider.com
07-10-2013, 07:51

"Inspektor Gadżet", "Jetsonowie" i "Star Trek" w nowej reklamie Samsunga. Koreański gigant sięga po pomysły do szuflady z napisem: wspomnienia z dawnych lat.

Portal Business Insider przypomina, że Galaxy Gear otrzymał raczej kiepskie recenzje, ale jednocześnie dodaje, że spot, który ma promować nowy gadżet jest "całkiem słodki". 

Źródło: YouTube
Zobacz więcej

Źródło: YouTube

Samsung zabiera potencjalnych klientów w podróż w czasie i przypomina fikcyjne zegarki ze znanych kreskówek lub filmów science fiction. Mamy słynnego inspektora, rodzinę z przyszłości, a nawet Davida Hasselhoffa z "Nieustraszonego" czy mrocznego "Predatora". Łezka kręci się w oku? Samsung wyczuł emocje. 

Galaxy Gear jest tzw. smart watchem, który działa na oprogramowaniu Android i poprzez Bluetooth łączy się ze smartfonem właściciela. Gadżet jest więc zegarkiem z dotykowym ekranem, który udostępnia np. muzykę i aplikacje.  

Zobacz spot Samsunga Galaxy Gear

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, businessinsider.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Samsung sięga po Inspektora Gadżeta