Schodami w górę Nowi na firmowym topie

Mirosław Konkel
16-02-2009, 00:00

Objął funkcję prezesa Grupy Multimedia Interactive Channel, producenta programów telewizyjnych. Odpowiada za strategiczne zarządzanie działalnością spółek wchodzących w skład grupy. Przez ostatnie 10 lat pracował w Endemol Polska jako producent wykonawczy dużych formatów telewizyjnych (m.in. "Fear Factor — Nieustraszeni", "Fabryka Gwiazd") i prokurent spółki.

Został dyrektorem IT ubezpieczyciela komunikacyjnego Liberty Direct. Poprzednie miejsca pracy: Biuro Technologii Biznesowych McKinsey Company (2001-08) i Andersen Business Consulting (1996-2001). Zrealizował wiele projektów z zakresu strategii biznesu i usprawnień w działalności operacyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej, USA i na Bliskim Wschodzie. Absolwent Instytutu Informatyki Politechniki Warszawskiej.

Zastąpił Grzegorza Boruca na stanowisku kierownika ds. strategii i badań w Ikea Retail. Odpowiada za analizy i badania marketingowe, wiedzę o konsumentach (market intelligence) i planowanie strategiczne. Wcześniej pracował w Biurze Reklamy TVP i w Polkomtelu. Grzegorz Boruc został dyrektorem ds. marketingu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Schodami w górę Nowi na firmowym topie