Seat zmienia strategię
Nowa wersja Seata Toledo nie zaskakuje nowościami. W porównaniu ze swym poprzednikiem jest jednak autem o wiele solidniejszym i zaprojektowanym z o wiele większym smakiem.
Nowy produkt z grupy Volkswagena, Seat Toledo, ma przed sobą trudne zadanie zmiany wizerunku marki, która dotychczas postrzegana była, nie bez przyczyny zresztą, jako uboga krewna niemieckiego giganta.
Rzeczywiście stylistyka nowego auta jest ładna i elegancka. Posiada przy tym elementy charakterystyczne, które mają w przyszłości wyróżniać samochody z Hiszpanii. Technicznie pojazd nie posiada żadnych nowości. Praktycznie jest to połączenie VW Golfa i Skody Octavii, co tak naprawdę można uznać za bardzo dobre referencje.
Najciekawiej zaprojektowano wnętrze auta, które jest eleganckie i sprawia wrażenie bardzo solidnego. Zastrzeżenia może budzić ograniczona ilość miejsca na tylnych siedzeniach. Wielkość samochodu plasuje go pomiędzy Golfem i Octavią. O popularności może zadecydować przede wszystkim jakość wykonania, która była dotychczas słabą stroną Seatów.