Sfinks Polska chce mieć 320 restauracji do końca 2011 r.

opublikowano: 31-01-2007, 09:06

Sfinks Polska przedstawił główne założenia strategii rozwoju na lata 2007-2011. Chce w tym czasie zwiększyć o 224 liczbę posiadanych restauracji, aby mieć ich na koniec wspomnianego okresu 320. Obecnie ma ich 96.

Sfinks Polska przedstawił główne założenia strategii rozwoju na lata 2007-2011. Chce w tym czasie zwiększyć o 224 liczbę posiadanych restauracji, aby mieć ich na koniec wspomnianego okresu 320. Obecnie ma ich 96.  

Spółka zakłada koncentrację na rynku restauracyjnym casual dining, utrzymanie pozycji lidera tego rynku na rynku polskim i zdobycie pozycji lidera na rynku Europy centralnej i wschodniej. Chce dynamiczne zwiększyć zarówno liczbę nowo-otwieranych restauracji jak i liczbę posiadanych brandów.

W planach jest rozwój brandu Sphinx w Polsce oraz centralnej i wschodniej Europie i zwiększenie całkowitej liczby zarządzanych restauracji tej marki z 88 do 184 na koniec 2011 r. Sfinks Polska zakłada rozwój brandu Chłopskie Jadło i zwiększenie całkowitej liczby zarządzanych restauracji tej sieci z 8 do 25 na koniec 2011 r. Spółka chce pozyskać 2 nowe brandy i planuje ich rozwój w Polsce oraz centralnej Europie do liczby 70 restauracji na koniec 2011 r.

Pełna prezentacja strategii jest umieszczona na stronie spółki w dziale relacji inwestorskich/aktualności.


MD

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane