Sieć networkingowa emituje akcje w udziałowym crowdfundingu

opublikowano: 17-05-2016, 17:04

Towarzystwa Biznesowe czyli jedna z nielicznych działających w Polsce sieci klubów networkingowych, zrzeszająca głównie przedsiębiorców z małych firm, zamieniła się w spółkę akcyjną, a udziały sprzedaje w serwisie finansowania społecznościowego.

Akcje są dostępne w serwisie Beesfund.pl oferujących przedsiębiorcom publiczną emisję akcji w ramach crowdfundingu udziałowego. Idea różni się od zwykłego crowdfundingu tym, że za finansowe wsparcie uczestnicy zbiórki dostają udziały w firmie, na której działalność się zrzucają.

Zobacz więcej

mat. prasowe

Akcje Towarzystw Biznesowych spotkały się z zainteresowaniem internautów, bo zaledwie w ciągu tygodnia od rozpoczęcia zbiórki udało się zdobyć 104 udziałowców oraz kwotę 111,8 tys. zł.

- Taki wybór sposobu finansowania naszej działalności nie był przypadkowy. Jako sieci zrzeszającej przedsiębiorców w kluby networkingowe zależało nam głównie na zbudowaniu społeczności, a equity crowdfunding idealnie się do tego nadaje - mówi Maciej Gnyszka, właściciel Towarzystw Biznesowych.

Celem finansowym tej niezwykłej oferty akcji jest uzyskanie 400 tys. zł na rozwój działalności nietypowej spółki. Chciałaby rozwinąć sieć klubów w Polsce oraz stworzyć filie za granicą. W dalszej perspektywie Towarzystwa chciałyby również zadebiutować na New Connect.

Obecnie na rynek trafiło 10 tys. akcji po 40 zł każda.

Towarzystwa Biznesowe utrzymują się głównie ze składek swoich członków (ok. 2 tys. zł rocznie od osoby) oraz z działalności szkoleniowo-eventowej

- Realnym celem finansowym spółki jest podwojenie przychodów jeszcze w tym roku i zwiększenie liczby członków Towarzystwa Biznesowego grubo powyżej 300 przedsiębiorców. Akcje dostępne są również dla nich - mówi Maciej Gnyszka, właściciel i prezes Towarzystw Biznesowych.

Tę sieć klubów networkingowych dodatkowo wyróżnia to, że chce gromadzić głównie przedsiębiorców kierujących się w prowadzeniu działalności wartościami chrześcijańskimi. Na cotygodniowych śniadaniach poszukują inspiracji i kontaktów do prowadzenia swojej zwykłej działalności.

Kluby networkingowe to rodzaj klubów biznesowych skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Zapisani doń właściciele firm szukają wzajemnych kontaktów między przedstawicielami różnych branż, biorą udział w szkoleniach wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, wzajemnie się inspirują. Do danej grupy nie mogą być zapisane firmy bezpośrednio ze sobą konkurujące.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Druś

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Sieć networkingowa emituje akcje w udziałowym crowdfundingu