Sieć "wRodzinie" rozpoczęła działalność

PAP
opublikowano: 12-07-2009, 08:04

Nowa sieć telefonii komórkowej "wRodzinie" - wspólne przedsięwzięcie Fundacji Lux Veritatis i spółki CenterNet - rozpoczęła w sobotę działalność.

Poinformował o tym w sobotę wieczorem na Jasnej Górze prezes Fundacji o. Tadeusz Rydzyk. Tego dnia w częstochowskim sanktuarium rozpoczęły się uroczystości 17. Pielgrzymki Rodziny Radia Maryja.

Na razie nowa sieć będzie oferowała tylko usługi pre-paid. Jak poinformowała w komunikacie na stronie internetowej spółka CenterNet, cała kwota, za którą sprzedawane są tzw. startery, przeznaczona jest na połączenia telefoniczne i wiadomości sms. Po wykonaniu pierwszego połączenia karta ma być aktywna przez rok - bez doładowywania.

"Dzisiaj witamy wRodzinie. Co wy na to? Postanowiliśmy, przyszli do nas i nam zaproponowali. Kapitał polski, żeby te pieniądze nie wypływały z Polski" - mówił w sobotę do pielgrzymów na Jasnej Górze o. Rydzyk, zaznaczając że sieć nie jest własnością Fundacji Lux Veritatis.

Jak tłumaczył, dochód z nowego przedsięwzięcia Fundacja zamierza przeznaczyć na utrzymanie innych jej przedsięwzięć, m.in. uczelni w Toruniu, geotermii i telewizji "Trwam". "Na telewizję potrzeba wiele ludzi i środków" - wyjaśniał redemptorysta, wskazując że np. jedna dobra kamera kosztuje 50 tys. euro i to bez obiektywów.

"Tutaj mówimy, nie damy rady - idziemy w +wRodzinie+. Sieć nie jest Fundacji Lux Veritatis. Nazwa i logo jest własnością tego operatora, o którym słyszeliście i Fundacji Lux Veritatis. Fundacja daje różne usługi i za to dostanie pieniądze" - wskazał o. Rydzyk.

Zgodnie z podpisaną w czerwcu umową między fundacją i spółką, Lux Veritatis będzie odpowiedzialna m.in. za sprzedaż usług wRodzinie. Za marketing, obok fundacji, odpowiadać będzie też spółka CenterNet.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Marka ma być wspierana kampanią promocyjną. Kampania medialna będzie bazowała ma mediach związanych z Fundacją Lux Veritatis. Sieć wRodzinie zamierza sprzedawać również telefony - na początek aparaty polskiego producenta dedykowane dla osób starszych.

"Telefonia wRodzinie ma służyć pomocą we wzajemnej komunikacji oraz utrzymywaniu bliskich więzi społeczności skupionej wokół Radia Maryja, TV Trwam, Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, Naszego Dziennika oraz Fundacji Nasza Przyszłość. Marka wRodzinie w swojej filozofii zakłada wspieranie wartości rodzinnych" - wyjaśnia spółka.

Na wymowę nazwy nowej sieci komórkowej o. Rydzyk wskazał też w sobotnim wywiadzie dla "Naszego Dziennika". "Już w samej nazwie mówimy o rodzinie, a rodzina jest w tej chwili deprecjonowana, niszczona. Normalność jest przedstawiana jako coś nienormalnego" - podkreślił zakonnik, dodając że nowa telefonia jest tańsza niż inne sieci.

Atutem nowej telefonii mają być m.in. niskie ceny połączeń na numery stacjonarne. Połączenia wewnątrz sieci mają być najtańsze w Polsce, natomiast połączenia na wybrane numery studiów Telewizji Trwam oraz Radia Maryja - bezpłatne. W sobotę wieczorem oba te media podawały już m.in. swoje numery w nowej sieci.

Łączność wRodzinie będzie opierała się na sieci infrastrukturalnej budowanej przez CenterNet. W sierpniu 2007 r. spółka przystąpiła do przetargu Urzędu Komunikacji Elektronicznej na rezerwację częstotliwości GSM w paśmie 1800 MHz, które pozwalało na budowę sieci telefonii komórkowej. W październiku tego roku spółka wygrała ten przetarg.

Zgodnie w wymaganiami koncesyjnymi, CenterNet musi pokryć swoim zasięgiem 15 proc. populacji kraju do 2009 r. i 30 proc. - do końca 2012 r. Jak zapowiedziała spółka, zasięg w Rodzinie będzie uzupełniała sieć PTC, z którą CenterNet podpisał umowę na roaming krajowy

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane