Sikora: Klienci banków nie lubią zmian szyldów

Brand [banku] ma kojarzyć się z kontynuacją i zaufaniem, a czasami zmiany brandu są ucieczką od czegoś - mówi Sławomir S. Sikora, prezes banku CitiHandlowy.

Sławomir S. Sikora będzie bohaterem kolejnego odcinka programu "Fotel Prezesa", w którym pokazujemy topowych polskich menedżerów w ich naturalnym środowisku pracy. A oni sami mówić będą nie tylko o swoich gabinetach, ale także o tym jak rozumieją bycie szefem, co im w tej roli uwiera, a co sprawia satysfakcję oraz co decyduje o sukcesie w biznesie.

Najnowszy odcinek do obejrzenia już jutro na pb.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Sikora: Klienci banków nie lubią zmian szyldów