Skuteczne sposoby sprzedaży aut

BAW
27-12-2011, 00:00

II MIEJSCE MM CARS

Katowicki diler samochodów dokonał trudnej sztuki. Drugi raz z rzędu zajął miejsce na podium i jeszcze poprawił pozycję. Receptą na sukces na trudnym rynku samochodowym okazała się sprzedaż wielu marek i samochodów używanych. Twórcą i właścicielem katowickiej spółki jest Piotr Modzyniewicz. W centrum motoryzacyjnym MM Cars można porównać auta ośmiu producentów, a niedługo dojdą kolejne marki: Hyundai i Mitsubishi.

— Te dwie marki uzupełnią ofertę dla klientów indywidualnych i firm — mówi Piotr Modzyniewicz.

Wielomarkowość pozwala firmie ograniczyć koszty administracji i marketingu. Oprócz sprzedawania aut klientom indywidualnym MM Cars obsługuje także firmy. Nie ogranicza się do dostarczania pojazdów. W razie potrzeby zarządza flotami aut od zakupu przez obsługę posprzedażną, aż po ich wymianę. — Profesjonalny dział flotowy umożliwia realizację nawet najtrudniejszych kontraktów — mówi szef MM Cars.

Ponieważ nowe samochody znajdują ostatnio mniej nabywców, MM Cars sprzedaje rocznie kilkaset aut używanych, które przechodzą przeglądy i trafiają do nowych właścicieli z gwarancją dilera. Spółka kupuje samochody od klientów,na aukcjach, przetargach i z polskiej sieci dilerskiej. Mimo załamania rynku, MM Cars w 2011 r. zwiększył sprzedaż nowych aut o 22 proc. Otworzył też Centrum Napraw Powypadkowych. To ponad 1200 mkw. hali z dogodnym dojazdem i parkingiem dla samochodów i aut zastępczych. Wykonuje się tam naprawy powypadkowe aut wszystkich marek i dla wszystkich firm ubezpieczeniowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: BAW

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Skuteczne sposoby sprzedaży aut