Skuteczne sposoby sprzedaży aut

BAW
opublikowano: 27-12-2011, 00:00

II MIEJSCE MM CARS

Katowicki diler samochodów dokonał trudnej sztuki. Drugi raz z rzędu zajął miejsce na podium i jeszcze poprawił pozycję. Receptą na sukces na trudnym rynku samochodowym okazała się sprzedaż wielu marek i samochodów używanych. Twórcą i właścicielem katowickiej spółki jest Piotr Modzyniewicz. W centrum motoryzacyjnym MM Cars można porównać auta ośmiu producentów, a niedługo dojdą kolejne marki: Hyundai i Mitsubishi.

— Te dwie marki uzupełnią ofertę dla klientów indywidualnych i firm — mówi Piotr Modzyniewicz.

Wielomarkowość pozwala firmie ograniczyć koszty administracji i marketingu. Oprócz sprzedawania aut klientom indywidualnym MM Cars obsługuje także firmy. Nie ogranicza się do dostarczania pojazdów. W razie potrzeby zarządza flotami aut od zakupu przez obsługę posprzedażną, aż po ich wymianę. — Profesjonalny dział flotowy umożliwia realizację nawet najtrudniejszych kontraktów — mówi szef MM Cars.

Ponieważ nowe samochody znajdują ostatnio mniej nabywców, MM Cars sprzedaje rocznie kilkaset aut używanych, które przechodzą przeglądy i trafiają do nowych właścicieli z gwarancją dilera. Spółka kupuje samochody od klientów,na aukcjach, przetargach i z polskiej sieci dilerskiej. Mimo załamania rynku, MM Cars w 2011 r. zwiększył sprzedaż nowych aut o 22 proc. Otworzył też Centrum Napraw Powypadkowych. To ponad 1200 mkw. hali z dogodnym dojazdem i parkingiem dla samochodów i aut zastępczych. Wykonuje się tam naprawy powypadkowe aut wszystkich marek i dla wszystkich firm ubezpieczeniowych.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: BAW

Polecane