SM-Media ceni własne akcje

Marcin Goralewski
opublikowano: 21-04-2004, 00:00

Na 75 zł, czyli w górnym przedziale widełek cenowych (60- -75 zł), zarząd SM-Media określił cenę emisyjną nowych papierów. Spółka zapowiadała, że spodziewa się dużej nadsubskrypcji, więc decyzja o cenie sprzedaży akcji nie powinna zaskakiwać. Zapisy dla małych inwestorów potrwają od dzisiaj do 26 kwietnia, a dla dużych inwestorów od jutra do 28 kwietnia. Przydział akcji zaplanowano na ostatni dzień kwietnia, a debiut miesiąc później.

SM-Media, operator telekomunikacyjny i warszawski dostawca internetu, chce sprzedać 100 tys. walorów, co oznacza, że może liczyć na 7,5 mln zł wpływów brutto. Pieniądze mają pójść na inwestycje w infrastrukturę i nowe usługi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Goralewski

Polecane