Snap ściągnął do siebie Jeremiego Gormana, byłego szefa sprzedaży reklam w Amazonie oraz Jareda Grusda, który kierował portalem Huffington Post, a wcześniej pracował w Spotify i Google. Pierwszy ma być dyrektorem ds. biznesowych, drugi będzie odpowiadał za strategię.

- Dwóch nowych pracowników ma przed sobą onieśmielające zadanie. Snap wciąż musi działać, aby rozwinąć aplikację mobilną Snapchat na całym świecie i odwrócić spowolnienie wzrostu liczby użytkowników, co zostało powstrzymane przez niepopularny redesign na początku tego roku - twierdzi agencja Bloomberg.
Spółka musi budować partnerstwa na rynku reklamowym i udowodnić, że marketing na Snapchacie ma porównywalną wartość do obecności marek na Facebooku.
Imran Khan, dotychczasowy dyrektor odpowiedzialny za strategię poinformował o swoim odejściu w zeszłym miesiącu.
Khan jest byłym bankierem inwestycyjnym związanym wcześniej z Credit Suisse. Menedżer był najlepiej opłacanym dyrektorem Snapa. Media donosiły, że po przejściu do spółki otrzymał akcje o wartości 145 mln USD.
Portal Recode określa Khana jako prawą rękę prezesa i założyciela firmy Evana Spiegela.