Snapchat wchodzi w biznes finansowy

ŁO
opublikowano: 18-11-2014, 08:39

Snapchat, popularna wśród nastolatków aplikacja do wysyłania zdjęć, które szybko znikają, ma pomysł na nowy produkt.

Snapchat poinformował na swoim blogu, że poniedziałek był wielkim dniem w historii tej młodej firmy, bo właściciel aplikacji zaprezentował swój pierwszy produkt opracowany we współpracy z inną spółką.  

Snapchat / youtube.com

Zobacz jak Snapchat promuje nową usługę

Stworzona wspólnie z firmą Square usługa o nazwie Snapcash ma gwarantować szybki transfer pieniędzy na konto bankowe osoby z grona znajomych. Użytkownik musi najpierw wprowadzić do systemu dane karty debetowej.  

Dziennik „Financial Times” zauważa, że nowy pomysł właścicieli Snapchat wpisuje się w trend, którym podążają giganci branży nowych mediów, czyli koncerny Facebook i Twitter. Handel i płatności społecznościowe są obiecującym narzędziem do generowania przychodów i utrzymywania aktywnych użytkowników.  

Snapchat jest aplikacją szczególnie popularną wśród młodych użytkowników. Wartość start-upu szacowana jest obecnie na około 10 mld USD. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane