Śnieżka cieszy się: farby idą jak woda

DI, PAP
opublikowano: 16-04-2007, 00:00

Wyraźną poprawą koniunktury na rynku farb i lakierów w I kwartale cieszy się Piotr Mikrut, prezes Śnieżki. Jego zdaniem, może być to nie tylko wynik ciepłej zimy, ale też boomu w budownictwie przekładającego się na rynek wykończeniowy. Dlatego prezes spodziewa się, że wyniki Śnieżki będą w I kwartale lepsze niż przed rokiem, kiedy miała 3,3 mln zł zysku netto przy 71,2 mln zł przychodów.

Jeśli dobra koniunktura się utrzyma, to Śnieżka chce osiągnąć w tym roku 10-procentowy wzrost przychodów (w 2006 r. miała 411,6 mln zł) i zysku netto (miała 33,2 mln zł).

— Jeśli sprzedaż Śnieżka Romania będzie równie dobra w dalszej części roku, to być może już w 2008 r. rozpoczniemy budowę tam fabryki — powiedział Piotr Mikrut.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu