Social media pomagają w biznesie

opublikowano: 13-05-2018, 22:00

W czołówce najpopularniejszych mediów społecznościowych plasują się kolejno: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest oraz Snapchat – wynika z raportu Social Media Examiner.

W czołówce najpopularniejszych mediów społecznościowych plasują się kolejno: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest oraz Snapchat – wynika z raportu Social Media Examiner.

Według tych samych badań, aż 97 proc. firm używa Facebooka do komunikacji z potencjalnymi bądź obecnymi klientami. Media społecznościowe wciąż udostępniają coraz nowsze funkcje, dając większe możliwości użytkownikom biznesowym, którzy szybko i wygodnie mogą z nich korzystać w kontaktach z klientami. Nie wystarczy jednak przypadkowy komunikat. Aby media społecznościowe stały się faktycznym sprzymierzeńcem biznesu, warto dopasować komunikację i jej kanały do grupy, do której chcemy trafić. O tym, jak to zrobić, w najbliższy czwartek w łódzkim Idea Hubie opowie Paulina Kaczmarek, specjalistka do spraw komunikacji z Fundacji JiM, która ma doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii obecności firmy w internecie. Podpowie, co zrobić, żeby spółka była widoczna i została zapamiętana przez klientów, oraz w jaki sposób zaangażować użytkowników i zbudować społeczność wokół marki. Odpowie też na pytanie, czy warto inwestować w reklamę w social mediach.

WAŻNA DATA

17.05 Tego dnia o godzinie 19 w łódzkim Idea Hubie odbędzie się szkolenie dotyczące wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie.

Więcej informacji: https://evenea.pl/imprezy/szkolenia/lodz.html

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Firmy / Social media pomagają w biznesie