Sony Ericsson rozpoczyna walkę o chiński rynek

Marek Druś
opublikowano: 2002-08-12 14:33

Sony Ericsson, zajmujące się produkcją ‘komórek’ joint venture japońskiego koncernu Sony i szwedzkiego Ericssona, zapowiada ekspansję na chińskim rynku.

Spółka zapowiedziała uruchomienie produkcji i sprzedaży telefonów trzeciej generacji na chińskim rynku. Firma chce zaoferować 176 mln miejscowym użytkownikom komórek aparaty z kolorowymi wyświetlaczami wyposażone w cyfrowe kamery. Wkrótce zacznie się kampania marketingowa najnowszych modeli telefonów.

- Dzięki kampanii reklamowej, którą wkrótce uruchomimy, zapewniam was, że staniemy się bardzo widoczni na chińskim rynku – powiedział Staffan Soderqvist, wiceprezes Sony Ericsson ds. reklamy i marketingu.

Analitycy są ostrożni co do szacowania szans powodzenia oferty Sony Ericsson. Ich zdaniem jej mankamentem są niewielkie zasoby danych nadających się do transmisji przez aparaty najnowszej generacji.

MD, Reuters