Sony stawia na sprzedaż detaliczną
KUSZENIE SPRZEDAWCY: Dla dealerów, którzy podejmą się pracy nad poprawą wizerunku sklepu, jego otoczenia, oferowanych towarów oraz sposobu ich ekspozycji, przygotowaliśmy system rabatów — zapewnia Katarzyna Pąk, dyrektor public relations Sony Poland. fot. Borys Skrzyński
Sony Poland zamierza zacieśnić współpracę z 500 autoryzowanymi sklepami. Zaoferuje im korzystniejsze warunki kredytowe i rabatowe. W tym celu firma wprowadziła program Konstelacja Sony.
— Projekt adresujemy do klientów, sprzedawców, i właścicieli współpracujących z nami firm. W kampaniach reklamowych będziemy promować dea-lerów i ich punkty sprzedaży. Dla ich właścicieli przygotowaliśmy lepsze warunki kredytowe i rabatowe — mówi Katarzyna Pąk, dyrektor public relations w Sony Poland.
Uczestnikiem programu może zostać tylko oficjalny autoryzowany sprzedawca sprzętu Sony. Placówki włączone do programu będą wyróżniane gwiazdkami, przyznawanymi przez komisję weryfikacyjną Sony.
Firma zamierza też promować szczególnie wytrwałych klientów. W pierwszych dniach stycznia — jako pierwsza w branży — utworzyła Klub VIP Sony. Klienci — członkowie tego klubu — będą zbierać punkty, a po osiągnięciu określonego limitu mają być premiowani nagrodami rzeczowymi. AN