SpaceX kupił kampanię reklamową na Twitterze dla Starlink

Oskar NawalanyOskar Nawalany
opublikowano: 2022-11-14 13:43

SpaceX kupił pakiet reklamowy na Twitterze dla swojego satelitarnego serwisu internetowego Starlink, poinformował w poniedziałkowym tweecie Elon Musk, który jest właścicielem zarówno firmy rakietowej, jak i platformy mediów społecznościowych – podaje agencja Reutersa.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja
fot. Patrick T. Fallon/Bloomberg

„SpaceX Starlink kupił mały – niezbyt duży – pakiet reklam, aby przetestować ich skuteczność na Twitterze w Australii i Hiszpanii. Zrobił to samo dla FB/Insta/Google” – napisał na Twitterze Musk.

Ruch ten ma miejsce w czasie, gdy Twitter, który wygenerował ponad 90 proc. swoich przychodów ze sprzedaży reklam w drugim kwartale, odnotowuje exodus reklamodawców obawiających się, że Musk wprowadzi zmiany w zasadach moderowania treści firmy.

Odkąd miliarder kupił Twittera w zeszłym miesiącu, kilka firm, w tym General Motors, General Mills, Mondelez International oraz Volkswagen wstrzymało reklamy na platformie.