Społecznościowy serwis Belysio rośnie w siłę

KSA
opublikowano: 2008-10-02 00:00

Mobilny serwis z portfela MCI Management ma osiągnąć próg rentowności w połowie przyszłego roku.

Mobilny serwis z portfela MCI Management ma osiągnąć próg rentowności w połowie przyszłego roku.

Po 7 tygodniach działalności Belysio przekroczył próg 10 tys. zarejestrowanych użytkowników.

— W tej chwili mamy już około 12 tys. użytkowników — informuje Andreas Bauer, prezes Belysio.

Serwis pozwala m.in. na dostęp do poczty elektronicznej i komunikatorów internetowych przez telefon komórkowy. Dodatkowo użytkownicy będą m.in. mogli zamieszczać zdjęcia i obserwować na mapie, gdzie znajdują się obecnie ich znajomi.

— Ułatwi to spontaniczne spotkania i realne, a nie tylko wirtualne utrzymywanie kontaktu — mówi Andreas Bauer.

Jednocześnie wyjaśnia, że usługą będzie można dowolnie zarządzać — tak, aby użytkownika nie można było "namierzyć", jeśli tego nie chce.

Korzystanie z aplikacji Belysio jest bezpłatne, ale użytkownik płaci za transmisję danych. Belysio będzie zarabiać na reklamach oraz płatnych serwisach, m.in. randkowym. Spółka ma osiągnąć próg rentowności w połowie 2007 r.

MCI Management kontroluje nieco ponad 24 proc. w kapitale Belysio. Nie ujawnia, ile zainwestował ani kiedy się wycofa. Przedstawiciele funduszu twierdzą, że najbardziej prawdopodobną formą wyjścia z inwestycji będzie sprzedaż pakietu dużemu inwestorowi strategicznemu.