Mobilny serwis z portfela MCI Management ma osiągnąć próg rentowności w połowie przyszłego roku.
Po 7 tygodniach działalności Belysio przekroczył próg 10 tys. zarejestrowanych użytkowników.
— W tej chwili mamy już około 12 tys. użytkowników — informuje Andreas Bauer, prezes Belysio.
Serwis pozwala m.in. na dostęp do poczty elektronicznej i komunikatorów internetowych przez telefon komórkowy. Dodatkowo użytkownicy będą m.in. mogli zamieszczać zdjęcia i obserwować na mapie, gdzie znajdują się obecnie ich znajomi.
— Ułatwi to spontaniczne spotkania i realne, a nie tylko wirtualne utrzymywanie kontaktu — mówi Andreas Bauer.
Jednocześnie wyjaśnia, że usługą będzie można dowolnie zarządzać — tak, aby użytkownika nie można było "namierzyć", jeśli tego nie chce.
Korzystanie z aplikacji Belysio jest bezpłatne, ale użytkownik płaci za transmisję danych. Belysio będzie zarabiać na reklamach oraz płatnych serwisach, m.in. randkowym. Spółka ma osiągnąć próg rentowności w połowie 2007 r.
MCI Management kontroluje nieco ponad 24 proc. w kapitale Belysio. Nie ujawnia, ile zainwestował ani kiedy się wycofa. Przedstawiciele funduszu twierdzą, że najbardziej prawdopodobną formą wyjścia z inwestycji będzie sprzedaż pakietu dużemu inwestorowi strategicznemu.