Sprzedaż Redanu wzrosła w styczniu

KZ
opublikowano: 2015-02-09 08:47

W styczniu sprzedaż Grupy Redan wzrosła o 6,1 proc. do 34,7 mln zł.

Jednocześnie powierzchnia sklepów na koniec stycznia wyniosła 107,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 8 proc. r/r.

W segmencie dyskontowym sprzedaż zwiększyła się o 20 proc. do 18,8 mln zł, przy wzroście powierzchni o 9 proc.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w styczniu 2015 r. wyniosła 14,1 mln zł i była wyższa o 16 proc. od osiągniętej w styczniu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 1,8 mln zł i zmniejszyły się o 63 proc. rok do roku.

"Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w styczniu 2015 r. wyniosła 15,9 mln zł i była niższa o 6,4 proc. od osiągniętej w styczniu 2014 r." - podała spółka w komunikacie.

Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,1 tys. m2, tj. była o 7 proc. wyższa niż w styczniu 2014 r.