Startup School pomoże zbudować firmę od podstaw

arta Bellon
opublikowano: 16-04-2014, 00:00

Jak zrobić pierwsze kroki w e-biznesie, z kim rozwijać pomysły, jak uniknąć błędów? Tego dowiedzą się uczestnicy szkoły dla start-upów.

12 tygodni zdobywania doświadczenia i wiedzy o tym, jak stworzyć e-biznes. To propozycja, jaką mają dla kreatywnych mentorzy Startup School — inicjatywy Rafała Agnieszczaka, przedsiębiorcy internetowego, który rozwijał takie projekty, jak: Fotka. pl, Swistak.pl, Media2.pl i Finansowo.pl. Osoby, które mają pomysł na serwis internetowy lub aplikację mobilną i chcą zadebiutować w świecie biznesu, mogą zgłaszać się do kolejnej edycji projektu. Otrzymają m.in. odpowiedź na pytanie: od czego zacząć, jak znaleźć speca od marketingu i promocji, czyli rady dotyczące kompletowania zespołu oraz ekipy technicznej. Uczestnicy warsztatów Startup School pierwszy tydzień spędzają w Warszawie, a przez pozostałe jedenaście tygodni spotykają się ze sobą w trybie weekendowym. Na co dzień pracują zdalnie. W tym okresie pracują nad stworzeniem podstaw firmy, poszukują wspólników, korzystają z opieki doświadczonych praktyków, spotykają się z mentorami reprezentującymi odpowiednią branżę oraz przedsiębiorców, którzy stworzyli niejeden start-up. Najbliższy zjazd rekrutacyjny odbędzie się w weekend 7–8 czerwca w Warszawie. Będzie można się na nim dowiedzieć, jak wygląda udział w Startup School, jak rozplanować budowę start-upu oraz jak poznać przyszłych wspólników. Żeby wziąć w nim udział, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy najpóźniej 28 maja.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: arta Bellon

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy