Stary hotel z nową marką

opublikowano: 15-10-2018, 22:00

XIX-wieczny krakowski hotel wchodzi do luksusowej sieci MGallery by Sofitel.

Bachleda Luxury Properties — właściciel XIX-wiecznego budynku — i Grupa Orbis podpisały umowę franczyzy na prestiżową markę hotelową MGallery by Sofitel w Krakowie. Hotel zaooferuje 64 pokoje i apartamenty, spa, bar, restaurację i przestrzenie konferencyjne. Pięciogwiazdkowy hotel znajduje się przy Placu Kossaka 6 — 500 m od Katedry Królewskiej na Wawelu i trzy minuty spacerem od Rynku Głównego. Inwestycja stanowi połączenie zabytkowego budynku, który od dziesięcioleci funkcjonował jako miejsce spotkań dla inteligencji i społeczności artystycznej w Krakowie, z dobudowaną częścią, spełniając wymagania najwyższej klasy hoteli.

Inwestycja stanowi połączenie
zabytkowego budynku z nową częścią. [FOT. ARC]
Zobacz więcej

REWITALIZACJA:

Inwestycja stanowi połączenie zabytkowego budynku z nową częścią. [FOT. ARC] Fot. ARC

— Orbis wzmocniony partnerstwem AccorHotels ma najbardziej zróżnicowaną ofertę marek na rynku — od ekonomicznych przez midscale, lifestyle po luksusowe. Nasi partnerzy mogą wybrać markę i model biznesowy, który im najbardziej odpowiada, wraz z asystą naszych ekspertów od projektów hotelowych. Sieć MGallery oferuje inwestorom bardzo mocną ofertę i jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci luksusowych hoteli butikowych na świecie — twierdzi Gilles Clavie, prezes i dyrektor generalny Orbisu.

Każdy hotel MGallery z 90 hoteli butikowych na świecie opowiada historię inspirowaną miejscem. Wnętrza Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery by Sofitel to połączenie stylu klasycznego z nutą krakowskiego art deco.

— Ta nieruchomość to dobrze znany adres w Krakowie od XIX w. Pragnęliśmy podkreślić wyjątkowość Bachleda Luxury Hotel Kraków szczególną marką, jaką jest MGallery by Sofitel — dodaje Dominika Waszkiewicz-Kępa, prezes Bachleda Luxury Properties.

Do nieruchomości w kolekcji MGallery należą m.in. Hotel Molitor Paris, INK Hotel Amsterdam i Queens Hotel Cheltenham w Anglii.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Stary hotel z nową marką