Stereo.pl wzmacnia zarząd

DCZ
opublikowano: 27-06-2008, 00:00

Bartłomiej Zarębski został dyrektorem marketingu i członkiem zarządu spółki Stereo.pl. Będzie odpowiadał za budowanie i efektywne wdrażanie strategii marketingowej firmy, analizę konkurencji i zarządzanie projektami marketingowymi oraz za współpracę z agencjami badawczymi, reklamowymi, domami mediowymi i agencją PR.

Zarębski przez dziewięć lat pracował w Grupie Onet.pl, gdzie kolejno zajmował stanowiska dyrektora produktu marketingowego, dyrektora zarządzającego oraz członka rady programowej portalu Onet.pl. Wprowadził na polski rynek pierwszy lokalizator internetowy Zumi.pl. W latach 2004-06 był także wiceprezesem stowarzyszenia IAB Polska, zajmującego się standaryzacją i promocją marketingu internetowego w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu