O połowę spadły przychody, które wyniosły 3,28 mln zł. Strata operacyjna to 5,5 mln zł (wobec 1,1 mln zł rok wcześniej).

Premiera nowej gry "Sniper: Ghost Warrior 3" odbyła się 25 kwietnia, dlatego w pierwszym kwartale nie zanotowano przychodów z tej produkcji. Księgowano natomiast koszty, związane m.in. z promocją.
"(...) koszty sprzedaży wyniosły 7,1 mln zł; złożyły się na nie główne działania na marketing gry „Sniper Ghost Warrior 3” - wynika z raportu.
Premiera gry nie była udana, sprzedaż była niższa od oczekiwań zarządu, w reakcji na co notowania CI Games mocno spadły.
"Zarząd spółki ma świadomość pewnych niedopracowanych elementów gry SGW3, w tym błędów technicznych. Spółka cały czas intensywnie pracuje nad poprawkami SGW3 i regularnie wydaje kolejne aktualizacje (tzw. patche) do SGW3 na poszczególne platformy. (...) Kluczowa dla Spółki jest maksymalizacja sprzedaży podczas całego cyklu życia gry w aspekcie SGW3. Spółka, wykorzystując swój zespół, kompetencje i doświadczenie, dołoży wszelkich starań aby wygenerować jak najwyższe przychody ze sprzedaży SGW3 w perspektywie najbliższych lat, w tym najbliższych kwartałów. Obecnym istotnym celem Zarządu jest przełożenie efektów przeprowadzonej już globalnej kampanii reklamowej gry na jej sprzedaż w najbliższym okresie" - dodano.