Na podcast zaprasza BNP

Strategie koncernów motoryzacyjnych [PODCAST]

opublikowano: 28-10-2022, 06:00
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Motoryzacja zmienia się na naszych oczach. Wraz z nią zmienia się sposób działania producentów i oferta.

Wobec kryzysu wywołanego pandemią, pozrywanych łańcuchów dostaw, kłopotów z dostępnością podzespołów, szalejącą drożyzną i wreszcie wyzwań, jakie przed całym rynkiem motoryzacyjnym stawia elektryczna rewolucja, producenci samochodów zmieniają swoje podejście. Jak? Tomasz Mucha z Mercedes-Benz Polska zdradza szczegóły nowej strategii koncernu, który reprezentuje. Strategii zmiany środka ciężkości. O zmianach mówi również Maciej Kilim, menedżer, który w Toyota Central Europe odpowiada za marketing i produkt. Będzie m.in o przyszłości małych miejskich samochodów. Grzegorz Zalewski, dyrektor marki Dacia w Polsce, opowiada z kolei o przyszłości marek budżetowych oraz o tym, jak budować dziś tanie, dostępne auta. Zdradza też szczegóły strategii, jaką przyjęła Dacia na kolejne lata. O strategii, ale dotyczącej rozwijającej się elektromobilności, mówi Maciej Mazur, dyrektor zarządzający Polskim Stowarzyszeniem Paliw Alternatywnych. Jednym z ciekawszych wątków tej rozmowy jest spodziewany zalew europejskiego rynku chińskimi modelami.

Wszystkie odcinki „Pulsu Biznesu do słuchania” są dostępne na stronie pb.pl/dosluchania oraz w aplikacjach podcastowych, m.in. na Spotify i Apple Podcasts.

Goście:

0'58" Tomasz Mucha – o strategii Mercedesa

11'50" Maciej Kilim – o przyszłości małych aut

24'04" Grzegorz Zalewski – o markach budżetowych

33'24" Maciej Mazur – o chińskiej przyszłości

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane