Strefa VIP (PB WEEKEND NR 48, 27.11.2015)

26-11-2015, 22:00

Nazywam się Gadżet, James Gadżet Wejściu na ekrany filmu „Spectre”, czyli 24. odcinka ratowania świata przez komandora Jamesa Bonda, towarzyszy kampania reklamowa luksusowych marek partnerskich. W warszawskim Skwerze Hoovera szwajcarska Omega upamiętniła dwudziestolecie wyposażania w czasomierze najsłynniejszego agenta Jej Królewskiej Mości. 007 pierwszy raz założył na rękę jej zegarek w 1995 r. w filmie nr 17 „GoldenEye”. Personalizując aktorsko — cztery razy jej modele nosił Pierce Brosnan i także cztery Daniel Craig. Scenografia party przeniesiona została ze „Spectre”, a głównymi...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Strefa VIP (PB WEEKEND NR 48, 27.11.2015)