Wrocławskie studio pracuje nad symulatorem przetrwania w apokaliptycznym świecie. Spółka opracowała wersję prototypową gry „Project Oxygen”. Budżet produkcyjny tytułu wynosi 5 mln zł.
— Zakładaliśmy firmę w środku pandemii, podpisując dokumenty w maseczkach i rękawiczkach. Wyglądało to ponuro, ale wszystko przebiegłosprawnie, zabezpieczyliśmy finansowanie ze strony inwestorów indywidualnych. Do dzisiaj pozyskaliśmy 2 mln zł. Zamierzamy ubiegać się o wejście na NewConnect już w przyszłym roku. W ocenie zarządu jest to najlepszy kierunek dla studia szukającego swobody twórczej w segmencie AA+ — mówi Andrzej Blumenfeld, prezes spółki.
Więcej informacji o ewentualnej ofercie publicznej i celach strategicznych spółka udostępni po wakacjach.
— Spółka rozważa różnorakie warianty kolejnych kroków kapitałowych i konsultuje się z doradcami. Zarząd przekaże po wakacjach informacje o wybranej ścieżce — dodaje Andrzej Blumenfeld.
Pierwsza produkcja studia pod roboczą nazwą „Project Oxygen” w modelu early access (wczesnego dostępu) pojawi się na platformie Steam w pierwszej połowie 2022 r. Firmę tworzą osoby współpracujące m.in. przy produkcjach: „Dying Light 2” od Techlandu, „Dead Island” i „Divinity: Original Sin”.
5 mln zł - taki jest budżet pierwszej produkcji spółki.