Superpolisa wchodzi do super- i hipermarketów

opublikowano: 15-04-2019, 22:00

Mutiagencja rusza ze sprzedażą ubezpieczeń w sklepach Tesco. Zyska 50 lokalizacji.

Działający od sześciu lat polski pośrednik ubezpieczeniowy sprzedaje polisy ponad 30 zakładów (m.in. PZU, Ergo Hestii, Allianzu i Proamy) i współpracuje z 4 tys. agentów. Spośród 250 oddziałów działających pod szyldem Superpolisy 11 stanowią punkty sprzedaży w galeriach handlowych. Niebawem sieć urośnie o 50, bowiem spółka nawiązała partnerstwo strategiczne z siecią handlową Tesco. Pierwszy punkt Superpolisy na terenie hipermarketu w Poznaniu ruszył w zeszłym tygodniu. 32 wystartują jeszcze w tym roku, a 17 w kolejnym. Umowa Tesco z Superpolisą nie zakłada wyłączności.

— Dzięki olbrzymiej skali działalności Tesco w Polsce daje nam w perspektywie lat potencjał dalszego rozwoju — mówi Jakub Nowiński z zarządu Superpolisy.

Sprzedaż ubezpieczeń w super- i hipermarketach to dobry kanał dotarcia do klientów. Według najnowszych statystyk 353 sklepy, które obecnie ma w Polsce Tesco, co tydzień odwiedza 5 mln klientów. Ten potencjał znacznie wcześniej niż Superpolisa dostrzegł Link4. Ubezpieczyciel rozpoczął współpracę z siecią handlową w 2011 r. w ramach projektu Tesco Finanse, gdzie właściciel marketów sprzedaje produkty finansowe. Współpraca z Link4 dotyczy kanału direct, czyli przez stronę internetową Tesco.

— Oferujemy m.in. ubezpieczenie dla domowych pupili — psów i kotów — czy ubezpieczenie od ukąszeń kleszczy. W ciągu ostatnich dwóch lat odnotowaliśmy ponaddwukrotny wzrost klientów zainteresowanych ofertą ubezpieczeniową w ramach Tesco Finanse. To skłoniło nas do poszerzenia oferty — mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

Superpolisa zaoferuje klientom Tesco dostęp do polis komunikacyjnych, turystycznych, mieszkaniowych, życiowych i zdrowotnych. Klientów chce przyciągać promocjami. Przewagą Superpolisy nad Link4 jest fizyczna obecność na terenie sklepu.

220 mln zł Tyle składek zebrała Superpolisa w 2018 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy