Święto branży reklamowej

[PAP, DI]
opublikowano: 2012-03-27 00:00

TARGI

Nowości branży nośników i artykułów reklamowych zaprezentują wystawcy w trakcie Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama, rozpoczynających się dziś w Poznaniu.

Targi przeznaczone są dla osób związanych z produkcją, sprzedażą i kupnem artykułów i usług reklamowych, w tym agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy czy przedstawicieli biur promocji. Weźmie w nich udział około 150 firm.

Swoje targowe premierybędą miały ponadto m.in. stworzone z myślą o imprezach sportowych smycze z gwizdkiem, w których gwizdek jest ukryty w plastikowym złączniku, reagujące na dotyk folie interaktywne, a także pufy reklamowe z nadrukiem.

Ekspozycję podzielono na dwa salony. Salon Visual Expo skupi firmy oferujące artykuły promocyjne, maszyny i materiały do produkcji reklam oraz nośniki. W salonie Digital Printing Expo zobaczyć można ofertę związaną z poligrafią.