Szkockie podchody w Łodzi

opublikowano: 26-02-2013, 00:00

Worldmark, producent etykiet, zarejestrował w Polsce spółkę. Nic dziwnego, że chce tu działać — uważają eksperci.

Worldmark, szkocka firma produkująca etykiety, utworzyła polską spółkę. Zarejestrowała ją w kompleksie produkcyjno-magazynowym Segro w Łodzi. Biuro prasowe Worldmark nie odpowiedziało na pytania „PB” dotyczące projektu.

— Worldmark negocjuje z Segro kwestię wynajmu powierzchni, nie ma jeszcze ostatecznej decyzji — twierdzi źródło „PB”. Firma Segro nie potwierdza tej informacji. W kompleksie przy ul. Rokicińskiej do wynajęcia są hale o powierzchni 4,5 tys. mkw., 8,5 tys. mkw. i 5,1 tys. mkw. Firma na pewno znalazłaby coś dla siebie. We wrześniu ubiegłego roku Worldmark otworzył w Chinach fabrykę o powierzchni 3 tys. mkw., w której ma pracować docelowo 250 osób. W zakładzie jedna trzecia powierzchni to tzw. cleanroomy, czyli sale o kontrolowanym zanieczyszczeniu, przeznaczone do pracy nad produktami do smartfonów, tabletów czy laptopów. Ekspertów nie dziwi pojawienie się Worldmarka w Polsce, bo nasz kraj jest w pierwszej piątce największych producentów opakowań.

— Wartość tego rynku to 25 mld zł. Jesteśmy też nieźli w produkcji etykiet, nasza oferta jest konkurencyjna. Producenci obu towarów są coraz ściślej powiązani,bo nowoczesne etykiety muszą być nanoszone już w momencie produkcji opakowania — komentuje Wacław Wasiak z Polskiej Izby Opakowań.

Inny polski trop to Flextronics. W ubiegłym roku ten producent układów drukowanych i jeden z klientów Worldmarka przyznał mu nagrodę dla najlepszego dostawcy w Azji. Niewykluczone, że firmy współpracują też w Polsce, gdzie Flextronics ma zakład w Tczewie i regionalną bazę logistyczną w Łodzi. Worldmark to firma działająca od 33 lat i obecna w 15 krajach. Ma 44 biura, 12 fabryk, 6 centrów projektowych i 1700 pracowników, a jego siedzibą jest Glasgow. W Europie ma zakłady w Wielkiej Brytanii i na Węgrzech.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane