Szukamy kreatywnych w biznesie

Innowacyjność stała się w Polsce jednym z flagowych kierunków rozwoju.

Innowacyjność stała się w Polsce jednym z flagowych kierunków rozwoju. Z miesiąca na miesiąc, z tygodnia na tydzień każdy z nas ma do czynienia z nowymi rozwiązaniami, które ułatwiają codzienną egzystencję.

Na razie innowacyjność jest na początkowym etapie rozwoju. W sąsiednim artykule piszemy m.in. o tym, że wiele do życzenia pozostawia np. system finansowania — brakuje dobrego sposobu na wydatkowanie pieniędzy publicznych, a prywatni inwestorzy z polskim kapitałem sceptycznie podchodzą do wspierania start-upów. Na szczęście wszystko idzie ku lepszemu. Zarówno administracja publiczna, jak również prywatni „aniołowie biznesu” rozumieją, że wyszukiwanie i wspieranie kreatywnych pomysłów może przynieść i w skali makro, i w skali pojedynczych przedsiębiorstw tylko korzyści.

Redakcja „Pulsu Biznesu” pisze i będzie pisać o firmach, które stawiają na innowacyjność. Uważnie przyglądamy się także tym, którzy pod przykrywką innowacyjności składają obietnice bez pokrycia. Zapadło mi w pamięć zdanie jednego z ekspertów tzw. branży startupowej: „Nie lubię słuchać o pomysłach, lubię, gdy ludzie je wdrażają”.

I właśnie takich ludzi i ich biznesy chcemy wspierać, organizując wraz z partnerami — BZ WBK, PKP Energetyka, Synthosem oraz EY — kolejny redakcyjny projekt: Architekci innowacji. W ramach konkursu chcemy wyróżnić podmioty oferujące najlepsze technologie, najlepiej wdrażające innowacje oraz te, które budują kulturę innowacyjności. Wierzę, że to właśnie te firmy będą wyznaczały trendy nie tylko na lokalnym, ale także na światowym rynku.

Kilka znanych na świecie polskich start-upów już mamy. Chcemy, żeby było ich więcej, by móc kiedyś pochwalić się pierwszym polskim jednorożcem.

Jak wziąć udział w konkursie Architekci Innowacji

  • Szukamy firm i instytucji, które na pierwszym miejscu stawiają innowacyjne rozwiązania, wkraczają na nowe rynki, nie boją się być prekursorem i wyznaczać trendy.

Zgłoszenia przyjmujemy do 31 sierpnia, w trzech kategoriach:

  • „Wschodzące technologie”
  • „Wdrożenia innowacji”
  • „Budowanie kultury innowacji”

Szczegółowe informacje, regulamin, formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie ai.pb.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tomasz Siemieniec, redaktor naczelny „PB”

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Szukamy kreatywnych w biznesie