T-Mobile Usługi Bankowe mają 500 tys. klientów po roku od startu

ISBNews
opublikowano: 07-05-2015, 07:45

T-Mobile Usługi Bankowe mają 500 tys. klientów po pierwszym roku działalności, podał operator.

"Cieszy nas to, że udało nam się wypracować na tyle atrakcyjną ofertę i zapewnić taki standard obsługi, że po roku działalności, w kategorii przyrostu liczby klientów, konkurentem są dla nas jedynie najwięksi gracze na rynku. Aby utrzymać taki stan rzeczy, cały czas intensywnie pracujemy nad nowymi produktami, które już niedługo przedstawimy naszym klientom" - powiedział członek zarządu T-Mobile Polska Igor Matejov, cytowany w komunikacie.

W maju zeszłego roku powstała nowa marka - T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank, która zastąpiła Alior Sync i połączyła w sobie ofertę bankową.

Obok kanałów zdalnych, w tym mobilnych, klienci mają do dyspozycji także sieć kilkuset punktów sprzedaży T-Mobile, w których mogą założyć konto. Dla klientów oczekujących szerszej obsługi w kanałach naziemnych, w wybranych salonach i sklepach T-Mobile powstały 133 punkty, w których można zasięgnąć porady konsultanta, jak i skorzystać z oferty kredytowej, podano również.

T-Mobile Usługi Bankowe zapowiada, że opracowuje nowe produkty i funkcjonalności.

W połowie grudnia 2013 roku Alior Bank i T-Mobile Polska podpisały umowę o współpracy dotyczącą przygotowania kompleksowej oferty produktów i usług bankowych oraz zapewnienia do nich wielokanałowego dostępu. Przy starcie zapowiadano, że celem jest pozyskanie do oferty 2 mln klientów T-Mobile w ciągu 4-5 lat oraz odpowiednio dobry zwrot z inwestycji dla akcjonariuszy i partnerów projektu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu