Tak to widzę Cztery razy więcej pracy

MIB
22-04-2010, 00:00

Sonia Kostyszyn

menedżer działu operacyjnego, Inter Partner Assistance Polska

W związku z przemieszczaniem się pyłu wulkanicznego nad Europą i związanych z tym ograniczeń w komunikacji lotniczej jako firma realizująca zobowiązania wybranych ubezpieczycieli, wynikające z polis wykorzystywanych m.in. w czasie podróży, odnotowaliśmy czterokrotnie więcej zgłoszeń związanych z odwołanymi lotami.

Dzwoniły osoby ubezpieczone, prosząc o organizację pobytu w hotelu podczas oczekiwania na samolot. Potrzebowały również informacji na temat innych możliwych środków transportu, dzięki którym mogłyby dotrzeć do celu podróży (połączenia kolejowe, autokarowe, wynajem samochodów). W związku z brakiem możliwości powrotu do kraju wiele osób dzwoniło do centrum operacyjnego Inter Partner Assistance z pytaniem, czy w przypadku nagłego zachorowania lub wypadku będą mogły skorzystać ze swojego ubezpieczenia, choć okres jego ważności już upłynął.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Tak to widzę Cztery razy więcej pracy