Talent z Messengera

Jak przyciągnąć, zaciekawić młodych ludzi stojących u progu drogi zawodowej? Jak przekonać ich, że to właśnie nasza firma jest miejscem, w którym chcieliby być? Oto case study firmy Orange.

Otwartym na młodych, zapewniającym wartościowe i rozwijające doświadczenie? Wreszcie —  jak pozyskać tych najlepszych? Za nami wakacje, kończy się kolejna edycja letnich praktyk, w których co roku uczestniczy  kilkudziesięciu studentów uczelni z całego kraju. 

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ