Już w czwartek o godzinie 10 w Pałacu Kultury i Nauki ruszają warszawskie targi Franczyza 2013. To okazja dla tych, którzy wolą sprawdzony pomysł na biznes,żeby zapoznać się z dostępną ofertą sieci franczyzowych.
— W ubiegłym roku na targach pozyskaliśmy kilkadziesiąt kontaktów. Jesteśmy zadowoleni z rezultatu i w tym roku liczymy na podobny wynik — komentuje Krzysztof Petrykowski, dyrektor handlowy Telepizza Poland. Wystawcy zaprezentują ponad 100 konceptów biznesowych. Odwiedzający targi poznają m.in. przepis na otwarcie sklepu spożywczego (np. Intermarché), oddziału banku (np. BZ WBK), apteki (Dbam o zdrowie), sklepu meblowego (Abra) oraz, restauracji fast food (McDonald`s) czy pizzerii.
Podczas tegorocznej edycji Targów zaprezentuje się rekordowa liczba debiutantów. Do wejścia na polski rynek franczyzy przygotowują się m.in. francuskiemarki odzieżowe MiM oraz Sud Express czy kanadyjska sieć Maple Bear Global Schools oferujące zajęcia edukacyjne dla dzieci.
Na targach po raz pierwszy swój system franczyzowy zaprezentuje znana w Polsce sieć sklepów 1 minute oraz bary z hamburgerami Bobby Burger. Ponadto pierwszego dnia targów odbędą się bezpłatne warsztaty, które skupią się na przekazaniu informacji o tym, co należy wiedzieć o biznesie na licencji i jak wybrać franczyzę dla siebie. Eksperci podpowiedzą również, jak zweryfikować ofertę franczyzową i przygotować biznesplan. Organizatorami są „Puls Biznesu” i Profit Systems, a partnerem Grupa Hotelowa Orbis. Targi potrwają do 19 października.