Targi zadowoliły wystawców

Radosław Górecki
opublikowano: 2000-10-31 00:00

Targi zadowoliły wystawców

W Warszawie zakończyły się I Międzynarodowe Targi Nieruchomości „Dom i Ziemia 2000”. W imprezie, podczas której odbyło się 8 debat i pięć seminariów, wzięło udział 70 wystawców. Większość z nich jest zadowolona ze swojego udziału.

Tomasz Błeszyński Polska Federacja Rynku Nieruchomości

- Targi są miejscem wymiany doświadczeń pomiędzy profesjonalistami, ale przede wszystkim organizuje się je z myślą o klientach, którzy tutaj przychodzą, by poznać oferty poszczególnych firm oraz tendencje, jakie panują na rynku. Poza tym udział w targach pozwala deweloperom uwiarygodnić się, jest to pewien sposób upublicznienia swojej działalności.

Andrzej Kamrowski Kamrowski Nieruchomości Szczecin

- Targom „Dom i Ziemia” mogę wystawić pozytywną ocenę. Nawet niedociągnięcia można organizatorowi wybaczyć, ponieważ to pierwsza impreza tego typu. Muszę przyznać, że nawet w porównaniu z targami nieruchomości w Cannes i w Barcelonie, wcale nie odbiegamy od standardów europejskich, zwłaszcza jeśli chodzi o wystrój stoisk. Może tylko powierzchnia naszych targów jest mniejsza.

Zygmunt Chyla dyrektor marketingu i członek zarządu Glob Trade Center

- Po dwóch dniach targów trudno jest jednoznacznie ocenić, czy były udane. Będzie można to zrobić dopiero po dłuższym czasie od ich zakończenia. Liczymy bowiem na to, że klienci, którzy odwiedzili stoiska, potem skontaktują się z biurem. To, ile takich osób nas odwiedzi, będzie sprawdzianem tych targów.

Jolanta Sobotka menedżer działu sprzedaży rynku pierwotnego Unikat

- Uważam, że imprezy tego typu są bardzo potrzebne. Nasze stoisko odwiedziła naprawdę spora liczba osób, oczywiście przyznaję, że nie tylko nasze i dlatego myślę, że na targach korzystają wszyscy.

Jacek Szydło szef działu marketingu i sprzedaży w departamencie mieszkaniowym NCC

- Z punktu widzenia deweloperów, targi są bardzo dobrym miejscem do zaprezentowania swojej oferty szerokiej grupie osób. Prezentacja firmy na targach jest jednym z elementów marketingu. Jestem przekonany, że warto zainwestować w stoisko.