O koncepcie Tylko pisaliśmy już 2015 r., wówczas podpinając materiał pod kategorię „Pomysł na biznes”. Koncept w międzyczasie się intensywnie rozwijał, a jego losom z zainteresowaniem przyglądali się inwestorzy. Dziś firma ogłosiła podpisanie umowy inwestycyjnej z jednym z nich. W Tylko 15 mln zł zainwestował TDJ Pitango Ventures, czyli fundusz venture capital z grupy TDJ, założony wspólnie z izraelskim Pitango Venture Capital.

Start-up zapowiada rozwój produktu i ekspansję zagraniczną.
- Tylko niesie przełom na rynku, wartym obecnie już 330 mld USD rocznie. Spółka była na naszym inwestycyjnym radarze od dłuższego czasu. Tylko to unikalny produkt z wyjątkowym procesem sprzedaży, dostawy oraz niepowtarzalnym designem. Wkrótce ma szansę stać się jedną z czołowych marek e-commerce w swoim segmencie na świecie – podaje w komunikacie Wojciech Fedorowicz, partner zarządzający TDJ Pitango Ventures.
Dotychczas z mobilnego rozwiązania Tylko skorzystało 15 tys. użytkowników.