Tele2 przeciwna nowemu abonamentowi TP

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 14-06-2005, 16:00

Alternatywny operator telekomunikacyjny Tele2 Polska zwrócił się do Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty (URTiP, by nie zezwolił Telekomunikacji Polskiej (TP) na wprowadzenie nowego abonamentu, w ramach którego można wykonać nieograniczoną liczbę rozmów lokalnych i międzymiastowych.

Alternatywny operator telekomunikacyjny Tele2 Polska zwrócił się do Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty (URTiP, by nie zezwolił Telekomunikacji Polskiej (TP) na wprowadzenie nowego abonamentu, w ramach którego można wykonać nieograniczoną liczbę rozmów lokalnych i międzymiastowych.

    Jak poinformował operator we wtorkowym komunikacie, Tele2 postuluje, by URTiP wstrzymał się ze swoją decyzją do czasu, aż identyczna oferta będzie dostępna nie tylko w ofercie detalicznej, ale także hurtowej, co umożliwi alternatywnym operatorom konkurowanie z TP na równych zasadach.

    "Nielimitowane połączenia w zamian za zryczałtowaną opłatę, mogą być ciekawą propozycją dla części klientów, dlatego również jesteśmy zainteresowani wprowadzeniem tego typu oferty. Niestety jest to niemożliwe, gdyż nie ma takiej pozycji w ofercie hurtowej TP dla operatorów alternatywnych" - powiedział cytowany w komunikacie dyrektor generalny Tele2 Polska Piotr Nesterowicz.

    Dodał, że zaakceptowanie przez URTiP propozycji TP będzie sprzeczne z prawem i bardzo szkodliwe dla rynku.

    Rzeczniczka prasowa TP Barbara Górska odmówiła we wtorek komentarza w tej sprawie.

    Według sobotniej "Gazety Wyborczej" nowy abonament ma kosztować 115 zł miesięcznie, a TP planuje jego wprowadzenie już 15 czerwca.

    To nie jest jedyna nowość w połączeniach głosowych, którą wprowadza TP. Od 1 czerwca pojawił się w sprzedaży nowy abonament podstawowy TP, w ramach którego klienci otrzymują 60 minut rozmów wliczonych w cenę oraz tańsze rozmowy wieczorami i w weekendy. Ma on zastąpić plan standardowy TP.

    Przedstawiciele TP liczą, że z nowego abonamentu będzie korzystało do końca roku ok. 40 proc. klientów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Tele2 przeciwna nowemu abonamentowi TP