Czytasz dzięki

Telewizje dają za darmo czas antenowy

Pandemia to czas mobilizacji biznesu, który nie tylko walczy o przetrwanie, ale również chce pomagać.

CNN International, BBC Global News oraz Euronews zaoferowały czas antenowy przeznaczony na reklamy o wartości 50 mln USD. Komunikaty sprawdzonych organizacji mogą dotrzeć do 800 mln odbiorców w różnych krajach, bo taki jest miesięczny zasięg tych telewizji. Pierwszą organizacją, która skorzysta z telewizyjnych możliwości, jest WHO. Kampania ma pokazać siedem kroków, które pomagają zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusa. Stacje telewizyjne zachęcają również inne instytucje do zgłaszania swoich propozycji. Kontaktować można się przez adresy mejlowe działów sprzedaży i marketingu.

— Mam nadzieję, że wspólny wysiłek oraz współpraca z naszymi konkurentami przyniosą pozytywne efekty, a nasz łączny globalny zasięg pozwoli na dotarcie do jak największej liczby osób — mówi Rani Raad, prezes CNN International Commercial.

b960cf00-66b9-11ea-bc55-0242ac130003
Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Ostruszka

Polecane