Telewizje dają za darmo czas antenowy

Łukasz OstruszkaŁukasz Ostruszka
opublikowano: 2020-04-05 22:00

Pandemia to czas mobilizacji biznesu, który nie tylko walczy o przetrwanie, ale również chce pomagać.

CNN International, BBC Global News oraz Euronews zaoferowały czas antenowy przeznaczony na reklamy o wartości 50 mln USD. Komunikaty sprawdzonych organizacji mogą dotrzeć do 800 mln odbiorców w różnych krajach, bo taki jest miesięczny zasięg tych telewizji. Pierwszą organizacją, która skorzysta z telewizyjnych możliwości, jest WHO. Kampania ma pokazać siedem kroków, które pomagają zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusa. Stacje telewizyjne zachęcają również inne instytucje do zgłaszania swoich propozycji. Kontaktować można się przez adresy mejlowe działów sprzedaży i marketingu.

— Mam nadzieję, że wspólny wysiłek oraz współpraca z naszymi konkurentami przyniosą pozytywne efekty, a nasz łączny globalny zasięg pozwoli na dotarcie do jak największej liczby osób — mówi Rani Raad, prezes CNN International Commercial.