Największy zasięg, czyli procentowy udział realnych użytkowników odwiedzających dany kanał mediowy w populacji wszystkich użytkowników korzystających z internetu w kategorii zakupy online miało Temu i wyniosło w marcu ok. 61 proc. wobec 59,6 proc. miesiąc wcześniej. Drugie Allegro miało zasięg ok. 60 proc. wobec takiego samego wyniku miesiąc wcześniej. Trzecie, Media Expert miało zasięg ok. 39,7 proc wobec 37 proc. miesiąc wcześniej.
Największy ATS w marcu, czyli średni czas, jaki realni użytkownicy spędzają na danym kanale mediowym miało jednak Allegro z wynikiem 1 godz. 54 min. i 44 sek. wobec ok. 1 godz. 40 min. i 4 sek. miesiąc wcześniej. Drugie Vinted miało ATS w marcu wynoszący 1 godz. 50 min. i 33 sek. wobec 1 godz. 46 min. i 7 sek. w lutym. Na trzecim miejscu uplasowało się Temu z wynikiem 58 min. i 18 sek. wobec 48 min. i 49 sek. w lutym.
