Szeroki wachlarz oferowanych przez przedsiębiorstwo usług obejmuje wykonawstwo rurociągów technologicznych wraz z montażem urządzeń i armatury, wykonawstwo izolacji ciepło- i zimnochronnych, utrzymanie ruchu w zakładach produkcyjnych oraz remonty i modernizacje urządzeń ciśnieniowych, w tym kotłów parowych, wodnych oraz zbiorników. Spółka od lat konsekwentnie realizuje kluczową dla jej rozwoju strategię działań marketingowych i sprzedażowych opartą na współpracy z czołowymi przedstawicielami branży chemicznej, spożywczej oraz energetyki cieplnej.
— Na przestrzeni lat wyspecjalizowaliśmy się w dostarczaniu najwyższej jakości usług, co z kolei znacząco wzmocniło wizerunek firmy jako wiarygodnego, fachowego i przede wszystkim rzetelnego partnera. Powierzone zadania wykonujemy z dużą starannością, fachowością oraz pełnym profesjonalizmem — zapewnia Andrzej Piszcz, prezes Termoinstalu.
Bogate doświadczenie
W trakcie ponad 30-letniej obecności na polskim rynku (Termoinstal powstał w 1991 r.) firma zrealizowała wiele trudnych i złożonych projektów, konsekwentnie też doskonaliła własne kompetencje techniczne i wykonawcze. To pozwoliło jej znacząco poszerzyć bazę klientów o tak znane marki jak: Grupa Żywiec, Sokołów SA, Van Pur, Nestle Polska, Petrochemia Płock, Rafineria Trzebinia, Polskie Konsorcjum Chemiczne, Akzo Nobel Decorative Paints, Koelner Rawlplug IP, Koncern Chemiczny „Ciech” w Nowej Sarzynie, czy też największy zakład grupy Owens-Illinois w Europie — Huta Szkła Jarosław. Każda z wymienionych firm jest bezsprzecznie liderem w swojej branży oraz cennym i niezwykle wymagającym partnerem biznesowym.
— Jeśli oceniać nasze perspektywy biznesowe, uważam, że przed nami dobre lata. Mamy stabilną i zdywersyfikowaną bazę klientów, którą systematycznie rozbudowujemy, a także doświadczoną i profesjonalną załogę, co pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość — przewiduje Andrzej Piszcz.
Profesjonalizm i dbałość o klienta
Termoinstal to przykład firmy, która dzięki konsekwencji działania i ciężkiej pracy z niewielkiego przedsiębiorstwa stała się rozpoznawalną na rynku marką.
— Podejmowane przez nas działania marketingowe w głównej mierze skupiają się na branżach, gdzie warunkiem koniecznym przystąpienia do realizacji konkretnych zadań jest posiadanie stosownych certyfikatów i uprawnień oraz doświadczenia udokumentowanego referencjami od zadowolonych klientów — informuje Andrzej Piszcz.
— Nie będzie też przesady w stwierdzeniu, że dynamika rozwoju spółki jest możliwa dzięki zaangażowaniu całego zespołu pracowników, jakich zatrudniamy. To właśnie dzięki wspaniałemu gronu osób tworzących naszą firmę, a mam tu na myśli dział techniczny, kierowników operacyjnych, pracowników produkcyjnych oraz całą administrację, możemy podejmować się realizacji nawet bardzo złożonych projektów i spełniać wymagania naszych klientów. Powierzone nam zadania realizujemy fachowo i terminowo, dbając o najwyższą jakość świadczonych usług. W podejmowanych działaniach kładziemy nacisk na ciągłe doskonalenie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych, które podnoszą naszą efektywność. Tylko w ten sposób możemy sprostać oczekiwaniom coraz bardziej wymagających klientów — podkreśla prezes Termoinstalu.
Oferta online
W dobie internetu i social mediów trudno sobie wyobrazić firmę, która nie posiada katalogu ofertowego ani strony internetowej, dzięki której zyskuje możliwość kontaktu z potencjalnymi klientami.
— Trudno nie zgodzić się z tezą, że wszelkie publikacje na temat działalności naszej firmy to niezwykle istotne narzędzie w promowaniu swojej marki. Wiem jednak z własnego doświadczenia, że najcenniejszym źródłem pozyskiwania nowych leadów sprzedażowych jest zadowolony klient, który poleca twoje usługi nie tylko swoim znajomym. Dzięki jego opinii, która może także pojawić się w serwisach agregujących rekomendacje lub w social mediach, potencjalni przyszli klienci zaczynają się interesować działalnością polecanej firmy pod kątem weryfikacji posiadanych przez nią certyfikatów oraz jej stroną internetową, co z kolei skutkuje wysłaniem zapytania ofertowego. Istotnym elementem w powyższym procesie są materiały zdjęciowe odzwierciedlające zakres i poziom trudności realizowanych przez firmę projektów. Opracowany przez naszych specjalistów firmowy katalog to kwintesencja asortymentu oferowanych usług. Gorąco zachęcam do jego lektury. Serdecznie zapraszam również do zapoznania się z naszą firmową ofertą oraz korzystania z naszych usług. Zapewniam, że nie zawiedziemy pokładanych względem nas oczekiwań — mówi Andrzej Piszcz.