The Best of Internet

Jacek Zalewski
opublikowano: 16-04-2004, 00:00

Galowy wieczór w warszawskim Multikinie podsumował wczoraj czwartą już edycję współzawodnictwa najlepszych polskich serwisów internetowych. Ideą konkursu, organizowanego przez miesięcznik „Solidna Firma”, jest walka z zaśmiecaniem sieciowych zasobów — najlepszym sposobem okazuje się promowanie produktów na wysokim poziomie.

Do tegorocznego konkursu zgłosiło się ponad 200 serwisów, spośród których wyróżniono 66. Laury w 13 kategoriach zdobyły: wortal informacyjny — www.chip.pl; serwis nowy — www.hbo.pl; usługi teleinformatyczne — www.mediaforum.pl; dom maklerski, bank, ubezpieczenia i fundusze emerytalne — www.skandia.pl; edukacja, szkoły, szkolenia i rynek pracy — www.korba.pl; strona prywatna — www.fi.com.pl (Maciej Rogala); serwis branżowy i produktowy — www.zywiec.com.pl; bazy danych, katalogi oraz wyszukiwarki — www.netsprint.pl; kącik zainteresowań — www.minimax.com.pl; finanse — www.money.pl; turystyka, miasta, regiony, urzędy, stowarzyszenia oraz organizacje — www.polwysep.pl; firmy i korporacje — www.panasonic.pl; sklepy i aukcje — www.kwiaty.pl.

W konkursie wystartował również „PB”, otrzymując za stronę www.pulsbiznesu.pl — wyróżnienie w kategorii wortali informacyjnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Zalewski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu