The Dust planuje przeproawdzić emisję akcji

opublikowano: 22-04-2021, 06:46

Spółka The Dust ogłosiła zamiar przeprowadzenia emisji akcji serii F.

Wyemitowanych ma być nie więcej niż 300 tys. akcji. Walne, które się tym zajmie, zwołano na 17 maja.

Emisja ma zostać przeprowadzona w drodze subskrypcji otwartej, bez obowiązku sporządzenia prospektu, z pozbawieniem dotychczasowych akcjonariuszy prawa poboru. Uzasadnienie: możliwość pozyskania nowych inwestorów, w tym długoterminowych inwestorów instytucjonalnych.

Potrzeby:
Potrzeby:
The Dust, kierowany przez Jakuba Wolffa, potrzebuje pieniędzy na m.in. produkcję gry “I, the Inquisitor”.
Marek Wiśniewski

Cele emisji The Dust

“W ocenie Zarządu Spółki, podwyższenie kapitału zakładowego Spółki poprzez emisję Akcji serii F w drodze oferty publicznej pozwoli na pozyskanie środków finansowych niezbędnych do realizacji strategii Spółki na lata 2020-2023, zgodnie z ogłoszoną jej aktualizacją w październiku 2020 roku. Emitent oczekuje, że pozyska z emisji nowych akcji ok. 5,5 mln zł brutto.” - podano.

Jak zaznaczono, celem jest produkcja gry "I, the Inquisitor" w jak najwyższej jakości - na poziomie innych produkcji typu Indie Premium - oraz ukończenie jej w pierwotnie założonym terminie (IV kwartał 2022 roku).

Pieniądze pozyskane w drodze emisji akcji serii F spółka zamierza przeznaczyć na pokrycie wydatków związanych z grą "I, the Inquisitor", w szczególności poprzez zwiększenie zatrudnienia w zespole odpowiedzialnym za produkcję gry, wzrost kosztów produkcji trailera, zwiększenie liczby wersji językowych gry, rozszerzenie fabuły oraz długości rozgrywki w tym liczby zadań pobocznych. Ponadto Zarząd Spółki zamierza przeznaczyć środki na działania marketingowe, działalność wydawniczą oraz rozwój działu Quality Assurance.

Zaktualizowana strategia

W październiku 2020 r. spółka zaktualizowała strategię do 2023 r. Zakłada ona m.in. zakończenie produkcji gry "I, The Inquisitor" oraz wzrost zatrudnienia w grupie do 70 osób w 2022 r.

Przyjęte w ramach aktualizacji strategii cele grupy zakładają też produkcję gier średniobudżetowych w ramach grupy tworzonej przez The Dust, w tym 15 gier survivalowych (Game Island S.A.) i 15 gier symulatorowych - gry będą wydawane sukcesywnie począwszy od 2021 roku. (5 tytułów w samym 2021 roku.).

Wyniki The Dust w 2020 r.

W 2020 r. spółka, notowana na NewConnect, zanotowała 427 tys. zł przychodów i 1,1 mln zł straty netto.

Na NewConnect zamierzają wejść dwie spółki zależne The Dust - Game Island i Two Horizons.

Two Horizons będzie tworzyć produkcje symulatorowe, a z oferty publicznej chce pozyskać 2,5 mln zł. Zajmujące się tematyką gier survivalowych Game Island liczy na nieco mniej.

– Planujemy wyemitować 210 tys. akcji i pozyskać około 1,5 mln zł. Podstawowy plan to realizacja preprodukcji gier. Jeszcze w tym roku chcemy stworzyć minimum pięć zapowiedzi tytułów z tematyki survivalowej. Chcemy też wykorzystać pieniądze na wydanie gry „Deadly Desert” – mówił w styczniu tego roku w “PB” Michał Ojrzyński, prezes Game Island.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane