The Polished Group usprawni help-desk banku Nordea

Kamil Kosiński
opublikowano: 2003-04-30 00:00

The Polished Group (TPG), należąca do grupy Prokom Internet, podpisała umowę z LG Petro Bank na wdrożenie i utrzymanie internetowego systemu help-desk. System ma usprawnić pracę działu serwisu technicznego w LG Petro Bank, a także — po zakończeniu fuzji rozpoczętej w październiku 2002 r. — w Nordea Bank Polska.

Autorski system BTS (Bug Tracking System) zostanie zainstalowany w centrali LG Petro Bank w Łodzi, po czym — za pośrednictwem sieci intranetowej — udostępniony w pierwszym etapie wszystkim pracownikom banku. Za pośrednictwem BTS będą oni mogli informować dział serwisu technicznego o różnego rodzaju problemach, takich jak np. awaria drukarki czy komputera. W drugim etapie za pomocą systemu będą również obsługiwane zgłoszenia od klientów banku, którzy korzystają z usług związanych z bankowością elektroniczną. Zgłoszenia do systemu BTS będą przyjmowane za pomocą internetowego formularza, który będzie tworzony przez administratora systemu. Dostęp do formularza będą mieli wyłącznie uprawnieni użytkownicy. Każdy z nich będzie miał założone konto w systemie, dzięki czemu oprócz zgłaszania swoich uwag będzie również mógł na bieżąco monitorować postęp prac nad rozwiązywaniem zgłoszonego problemu. System będzie automatycznie informował o wpłynięciu nowego zgłoszenia, powiadamiając o tym fakcie odpowiedniego pracownika help-desku. Ten zdiagnozuje problem i wybierze najbardziej kompetentną osobę do jego rozwiązania. Po usunięciu usterki system automatycznie powiadomi o tym wszystkie zainteresowane strony.