Tłumy klientów walczyły o Nutellę we Francji

Anna Druś
25-01-2018, 22:00

Słoik kremu staniał do 1,20 EUR

Byli jak zwierzęta! — tymi słowami świadkowie opisują sytuacje, do jakich dochodziło w czwartek w sieci sklepów Intermarche, które tego dnia wprowadziły promocyjną cenę na duże słoiki Nutelli.

Na materiałach wideo wrzucanych do mediów społecznościowych widać tłumy klientów sklepów biegnących tuż po otwarciu wprost do półek z promocją na słynny krem orzechowy i walczących o jak największą liczbę upolowanych słoików. Nie brakowało widoków zakrwawionych rąk ani interwencji policji.

Takie incydenty zdarzyły się w wielu sklepach sieci Intermarche w różnych rejonach Francji. W niektórych dyrekcje placówek wprowadziły limity — trzy słoiki promocyjnej Nutelli na osobę.

Ceną, która ściągnęła na krem tak duże zainteresowanie, było 1,20 EUR za słoik. Zwykle kosztuje on 4,50 EUR.

Szefowie sieci Intermarche nazywają akcję promocyjną dużym sukcesem i chcą ją powtórzyć już w piątek oraz sobotę.

Relacjonując te zdarzenia, serwis TheLocal przypomina, że Francuzi są drugim po Niemcach najbardziej kochającym ten krem narodem na świecie. Roczne spożycie sięga tam 100 mln opakowań. W 2016 r. jedna francuska para chciała nadać swojej córce imię Nutella, ale nie zgodził się na to sąd.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Druś

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Tłumy klientów walczyły o Nutellę we Francji