TP SA PROMUJE SIEBIE I POLSKĄ KULTURĘ

Tomasz Siemieniec
01-03-2000, 00:00

TP SA PROMUJE SIEBIE I POLSKĄ KULTURĘ

Na trwających od 24 lutego do 3 marca targach CeBIT polski operator prezentował swoje osiągnięcia po raz drugi

Podczas targów CeBIT TP SA była przedstawiana jako największy operator Europy Środkowej i Wschodniej. Rozmach stoiska firmy pasował do tego określenia. Jej promocja skupiona była wokół czterech dziedzin: telefonii, usług internetowych i transmisji danych, nowoczesnych rozwiązań oraz skali inwestycji. Gośćmi firmy byli przedstawiciele kultury: Krzyszof Penderecki i Zbigniew Namysłowski oraz politycy: Emil Wąsacz, szef MSP, i Maciej Srebro, szef resortu łączności.

PROMOCJA PRZEZ DUŻE P: Najbardziej uroczyście na stoisku TP SA było 25 lutego, kiedy odwiedził je Krzysztof Penderecki, kompozytor światowej sławy. Spotkanie odbyło się w ramach programu sponsorskiego firmy, obejmującej swoim mecenatem polską kulturę. Nie ma również wątpliwości, że wizyta kompozytora była idealną promocją dla polskiego telekomu. Co tu ukrywać — jego sława i pozycja na świecie jest bezdyskusyjna.TP SA musi na swoją markę jeszcze popracować.

MUZYCY JAK LEP: Zbigniew Namysłowski, znakomity polski muzyk jazzowy, oraz towarzyszący mu góralski zespół z Zakopanego stanowili idealny wabik dla zwiedzających targi CeBIT. W czasie ich występu nie było osoby, która nie zatrzymałaby się choć na chwilę przy stoisku TP SA, by posłuchać świetnej muzyki. Połączenie jazzu z polskim folklorem okazało się strzałem w dziesiątkę.

OPTYMIŚCI: Emil Wąsacz, szef MSP, i Paweł Rzepka, prezes TP SA, z dużym przekonaniem mówili o walorach polskiego telekomu oraz o dużym potencjale polskiej gospodarki. Oprócz promocji obaj panowie odbyli szereg ważnych spotkań z kandydatami na inwestora dla TP SA. Spodziewali się sześciu ofert. Są cztery. I tak nieźle.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tomasz Siemieniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / TP SA PROMUJE SIEBIE I POLSKĄ KULTURĘ