Tradycja i nowoczesność

Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego
opublikowano: 25-06-2018, 22:00

Employer branding stał się niezastąpionym rozwiązaniem dla spółek.

Employer branding stał się niezastąpionym rozwiązaniem dla spółek. Dbałość o markę i wizerunek atrakcyjnego pracodawcy stała się dziś tak oczywista, jak codzienna troska o klienta.

Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego
Zobacz więcej

Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego Fot. Marek Wiśniewski

Totalizator Sportowy jest dość nietypowym pracodawcą. Wyróżnia go branża, w której działa. To jednak nie znaczy, że musi zatrudniać osoby, które są ekspertami w dziedzinie gier losowych. Takich pracowników wcale nie trzeba wielu, za to sprzedawców, programistów czy analityków ciągle brakuje. Cel zatem jest jasny — zatrudnić najlepszych na rynku fachowców z wybranych dziedzin. Żeby go zrealizować, należy przygotować konkurencyjną ofertę, wybrać określone narzędzia (np. media społecznościowe) i rozpocząć proces rekrutacji.

Od dawna wiadomo, że oferta sprzed 5 czy 10 lat dziś jest już nie do przyjęcia. Pakiet medyczny, dodatkowe ubezpieczenie lub karnet na siłownię nie są obecnie atrakcyjnym bonusem, a po prostu standardem. Warto zatem, opisując dodatkowe korzyści z zatrudnienia w spółce, pokazać ją taką, jaką jest, uwzględniając wartości materialne, ale również emocjonalne.

W przypadku Totalizatora Sportowego mówimy o spółce, w której hasło „Wygrywamy razem” jest tym, co ją definiuje zarówno ideowo, jak i stricte biznesowo. Wygrywają nasi klienci — pasjonaci gier, wygrywa społeczeństwo — dzięki wsparciu inwestycji w sport i kulturę. Wygrywają w końcu pracownicy Totalizatora Sportowego, którzy mają świadomość, że są częścią powyższych, ważnych historii i identyfikują się z nimi. Dzięki realizacji naszych działań zapewniamy pracownikom możliwości rozwoju, nie tylko w ramach różnorodności prowadzonych projektów, ale także poprzez współpracę z największymi firmami gamingowymi na świecie, a co za tym idzie — umożliwiamy pozyskanie z tego tytułu unikalnej wiedzy.

Angażując się w nowe projekty, które do tej pory nie były realizowane w spółce, wiemy, że ponad 60-letnie doświadczenie nie jest przeszkodą, a wręcz odwrotnie — naszym atutem jako pracodawcy. Kultura organizacyjna oparta jest nie tylko na powyżej przedstawionych wartościach, ale także na wielopokoleniowości i stabilności, o czym świadczy fakt, że 89 proc. pracowników zatrudnionych jest na czas nieokreślony, a ponad połowa z nich posiada staż pracy wyższy niż 6 lat.

Wiążemy i chcemy się wiązać z naszymi pracownikami na dłużej, bo tylko w ten sposób wiemy, że posiadamy w swoich zasobach nie tylko fachowców w danych dziedzinach, ale również pracowników utożsamiających się z firmą, co prawdopodobnie jest największą wartością w czasach rynku pracownika.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Tradycja i nowoczesność