Czytasz dzięki

Troska o pracownika w czasie kryzysu

opublikowano: 24-06-2020, 22:00

Ruszamy z piątą edycją Siły Przyciągania, konkursu, który z roku na rok zyskuje coraz więcej uczestników i na dobre chyba już zapisał się w kalendarzach menedżerów HR każdej firmy, która ma świadomość ogromnej roli, jaką w prowadzeniu biznesu odgrywa kompetentny, świadomy swojej wartości pracownik. Pracownik, od którego się wymaga, ale jednocześnie o niego się dba. Ta troska jest szczególnie istotna zwłaszcza teraz, gdy cały świat niespodziewanie znalazł się w kryzysie wywołanym pandemią koronawirusa.

Nasz konkurs z roku na rok ewoluuje. Wspólnie z naszymi partnerami wyciągamy wnioski z poprzednich edycji, doskonalimy kryteria dla kategorii i wprowadzamy nowe. Staramy się, aby każdego roku pojawiła się nowa kategoria, odnosząca się do aktualnych trendów w branży HR. W ciągu minionych lat były to m.in. nagrody dla firm, które najlepiej sobie radzą w kwestii zatrudniania cudzoziemców, czy — jak rok temu — w odpowiedni sposób podchodzą do tematu różnorodności wśród pracowników. Tym razem chcemy w dodatkowej kategorii nagrodzić firmy, które z sukcesem stosują nowe technologie w HR. To temat bardzo aktualny — w czasie społecznej kwarantanny każda firma musiała stawić czoła wyzwaniom związanym z pracą zdalną. Nie ominęły one także działów HR. Te, które szybko zareagowały i zastosowały nowoczesne narzędzia informatyczne, wykorzystujące np. sztuczną inteligencję, najlepiej poradziły sobie z kwestią rekrutacji w trudnych czasach. Trzeba pamiętać, że ostatnie miesiące to czas nie tylko tzw. postojowego. Wiele firm niemal z dnia na dzień musiało znaleźć pracowników, posiadających zupełnie nowe kompetencje potrzebne do podtrzymania biznesu w czasie lockdownu.

Odświeżyliśmy też kategorie w ramach obszarów Kampanie employer branding,

Proces rekrutacji i Retencja. Jak co roku będziemy też szukać firmy, która wyjątkowo wyróżni się w konkursie. W czasie czterech lat przyznaliśmy dwa takie tytuły i liczymy, że piąta edycja będzie miała swojego Master Championa.

Szczegóły na temat projektu można znaleźć na stronie pb.pl/silaprzyciagania

Wspólnie z partnerami — Orange Polska, Wedlem oraz Deloitte — serdecznie zapraszamy przedsiębiorców do udziału w konkursie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”

Polecane