Nasz konkurs z roku na rok ewoluuje. Wspólnie z naszymi partnerami wyciągamy wnioski z poprzednich edycji, doskonalimy kryteria dla kategorii i wprowadzamy nowe. Staramy się, aby każdego roku pojawiła się nowa kategoria, odnosząca się do aktualnych trendów w branży HR. W ciągu minionych lat były to m.in. nagrody dla firm, które najlepiej sobie radzą w kwestii zatrudniania cudzoziemców, czy — jak rok temu — w odpowiedni sposób podchodzą do tematu różnorodności wśród pracowników. Tym razem chcemy w dodatkowej kategorii nagrodzić firmy, które z sukcesem stosują nowe technologie w HR. To temat bardzo aktualny — w czasie społecznej kwarantanny każda firma musiała stawić czoła wyzwaniom związanym z pracą zdalną. Nie ominęły one także działów HR. Te, które szybko zareagowały i zastosowały nowoczesne narzędzia informatyczne, wykorzystujące np. sztuczną inteligencję, najlepiej poradziły sobie z kwestią rekrutacji w trudnych czasach. Trzeba pamiętać, że ostatnie miesiące to czas nie tylko tzw. postojowego. Wiele firm niemal z dnia na dzień musiało znaleźć pracowników, posiadających zupełnie nowe kompetencje potrzebne do podtrzymania biznesu w czasie lockdownu.
Odświeżyliśmy też kategorie w ramach obszarów Kampanie employer branding,
Proces rekrutacji i Retencja. Jak co roku będziemy też szukać firmy, która wyjątkowo wyróżni się w konkursie. W czasie czterech lat przyznaliśmy dwa takie tytuły i liczymy, że piąta edycja będzie miała swojego Master Championa.
Szczegóły na temat projektu można znaleźć na stronie pb.pl/silaprzyciagania
Wspólnie z partnerami — Orange Polska, Wedlem oraz Deloitte — serdecznie zapraszamy przedsiębiorców do udziału w konkursie.