Trwa ogólnopolska akcja „Czas na controlling”
Ogólnopolska akcja „Czas na controlling” kierowana jest do właścicieli firm, prezesów, członków zarządu oraz kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla. Celem akcji jest edukacja i pogłębianie wiedzy menedżerów w zakresie nowoczesnych metod zarządzania oraz popularyzacja idei controllingu w polskich przedsiebiorstwach, a także ułatwienie kadrze menedżerskiej dostępu do wiedzy, specjalistów i praktyków w zakresie controllingu oraz umożliwienie im poznania nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspierających controlling. Akcja składa się z cyklu seminariów i warsztatów zorganizowanych w różnych miastach Polski. Spotkania odbędą się 15 listopada i 6 grudnia w hotelu Warszawa w Katowicach oraz 20 listopada w hotelu Forum w Warszawie. Koszt uczestnictwa wynosi 290 zł od osoby w Katowicach oraz 390 zł od osoby w Warszawie. Organizatorem akcji jest firma Infomedia, a jednym z patronów medialnych „Puls Biznesu”.