TV Biznes się zmienia

MIM
opublikowano: 05-11-2007, 00:00

O ponad milion widzów zwiększa zasięg TV Biznes. Zmienia również ramówkę.

O ponad milion widzów zwiększa zasięg TV Biznes. Zmienia również ramówkę.

Należący do Polsatu kanał ekonomiczny wchodzi do oferty UPC, największej w Polsce sieci kablowej, a jednocześnie ostatniego z dużych operatorów kablowych, w którego ofercie był nieobecny. W ostatnich dniach TV Biznes zmienił też pozycję — z 44. na 9. — na liście programów w dekoderach należących do Cyfrowego Polsatu. Może to spowodować, że ponad 1,7 mln abonentów tego operatora będzie teraz częściej trafiało na jej sygnał.

Jednocześnie kanał częściowo zmienia treść. We wrześniu włączył do programu więcej informacji pozaekonomicznych. W końcu października znalazły one odzwierciedlenie w ramówce: co godzinę emitowany jest pięciominutowy dziennik „Dzisiaj” z najważniejszymi informacjami z kraju i ze świata. Po nim pojawia się „Biznes dzisiaj”, czyli wiadomości gospodarcze i giełdowe, po których emitowane są serwis sportowy i prognoza pogody.

W połowie każdej godziny na wizji gości „Flesz” — skrót informacji i relacja z Giełdy Papierów Wartościowych. Także w październiku ruszył autorski publicystyczny program Doroty Gawryluk „Sam na sam”. Rozszerzając tematykę, kanał chce się otworzyć na szeroką widownię. Pomóc ma w tym także nowa oprawa graficzna i logo. Zmiany mogą potwierdzać spekulacje, że Polsat będzie próbował zamienić TV Biznes w ogólny kanał informacyjny.

We wrześniu br., według danych AGB Nielsen Media Research, TV Biznes miała 0,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Dzięki działaniom promocyjnym, zwiększeniu zasięgu i odświeżeniu ramówki zamierza zwiększyć swój udział do 1 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu