W II kwartale grupa TVN przyniosła 29,9 mln zł straty netto wobec 230,6 mln zł strat przed rokiem – podała spółka w raporcie półrocznym. W tym samym okresie spadła sprzedaż grupy (z 451,8 do 440,5 mln zł) i wzrósł zysk operacyjny (z 125,7 do 137,3 mln zł).

Analitycy ankietowani przez Bloomberga oczekiwali 41,2 mln zł straty netto.
- Struktura zysków i poprawa rentowności głównego biznesu to pozytywne informacje. Zwłaszcza, że wypracowano je na słabym rynku reklamowym - komentuje Hanna Kędziora z DM Trigon.
Na dodatek Markus Tellenbach, prezes grupy, ogłosił na konferencji po wynikach, że rynek reklamowy osiągnął już dno i zaczyna odbijać.
W całym I półroczu grupa miała 73,7 mln zł straty wobec 45,7 mln zł przed. W tym samym okresie zmalały przychody (z 817 do 784 mln zł) i wzrósł zysk operacyjny (z 198 do 214 mln zł).